CUSTOMER ENGAGEMENT

Nu al de meest gevraagde training van 1SQ. Aan het einde van deze training zijn de deelnemers in staat om, tijdens hun gesprek met de klant, een band aan te gaan die volledig past bij de situatie van dat moment. Met de juiste dosering aan empathie, goed stem- en taalgebruik en perfecte timing, zullen zij de klant het gevoel gaan geven dat zij die dag de belangrijkste klant zijn. Zij zullen weten hoe om te gaan met boze en irrationele klanten en deze toch voor zich weten te winnen.

De training bespreekt geen psychologische modellen, maar concrete technieken en inzichten die met rollenspelen intensief zullen worden geoefend en getest. Aan de orde komen o.a. attitude, gesprekstechnieken en stem- en taalgebruik, maar zeker ook middelen om met meer zelfvertrouwen alle gespreksvarianten met de klant aan te gaan. Ook deze training is erkend en komt in aanmerking voor subsidie.

DE DETAILS

Deze training is vooral gericht op:

  • Bestaande en nieuwe agents / adviseurs / customer service / operatoren die klanten klantgericht telefonisch te woord moeten staan.

Leerdoel:
Aan het einde van deze training zijn de deelnemers in staat om, tijdens hun gesprekken met de klant, een band aan te gaan die volledig past bij de situatie van dat moment. Met de juiste dosering aan empathie en goed stem- en taalgebruik zullen zij de klant het gevoel gaan geven die dag de belangrijkste klant te zijn. Zij zullen weten hoe om te gaan met boze en irrationele klanten en deze toch voor zich weten te winnen.

Deze training kent de volgende lesblokken:

  • Wat is klanttevredenheid en hoe kan je deze direct beïnvloeden

  • Een klantgerichte attitude verkrijgen en behouden

  • Klantgericht communiceren door juiste houding & gedrag

  • Structuur van een goed servicegesprek en bijbehorende gesprekstechnieken

  • Controle over het gesprek nemen en behouden

  • Omgaan met negativiteit en obstakels

  • Proactief denken en handelen


Coaching-on-the-job:
Binnen een met u af te spreken periode komen wij terug om de cursisten te begeleiden on-the-job. Gedurende die dagen observeren en coachen wij hen in de dagelijkse werkzaamheden en herhalen waar nodig de geleerde stof. Deze dagen kunnen gebruikt worden voor de gehele groep of individueel: u heeft de keuzevrijheid.

Locatie: In-house of op trainingslocatie 1SQ te Diegem of Antwerpen
Maximum aantal deelnemers: 8
Investering totaal: € 1.450,- per dag. Het aantal deelnemers is vrij tot aan het maximum.
Investering per deelnemer: Bij 8 cursisten: €181,25 per cursist/per dag of €725,- per cursist voor de gehele training.
Duur: 4 dagen (2 dagen klassikaal, 2 dag coaching on-the-job, vrij in te plannen)
Data: in overleg
Benodigde middelen bij in-house: zaalruimte, beamer, whiteboard/flip-over
Talen: Nederlands, Frans, Engels
Overig: De kosten zijn exclusief 21% BTW en eventuele verplaatsings- en overnachtingskosten. Bij gebruik van een van de 1SQ-locaties wordt een toeslag berekend van €450,-/per klassikale trainingsdag.

* Inhoud en tarieven zijn onder voorbehoud.

Betaald Educatief Verlof
Deze training is door de overheid erkend en komt in aanmerking voor subsidie in het kader van Betaald Educatief Verlof v.w.b. de klassikale dagen. Wij helpen u met de administratieve aanvraag en verwerking!

CONTACT

80% praktijk – 20% theorie

Erkend voor subsidie

Gegarandeerd Resultaat

Veel rollenspelen

Expert Trainers

Coaching-on-the-Job

Modulair & Aanpasbaar

Hoge Waardering: 8,5

Officieel Certificaat