1SQ samen met IPG in CustomerFirst
1SQ is onlangs begonnen met een omvangrijke WFM-optimalisatie bij IPG Contact Solutions. Lees er alles over in dit artikel in de Juni-editie van CustomerFirst. Wilt u meer weten over hoe wij ook u kunnen helpen? [...]
De Contact Center Wiki is er!
Met trots presenteren wij u de 1SQ Contact Center Wiki: Alle Customer Care en Contact Center onderwerpen en hun bijbehorende uitleg, bijeengebracht op een overzichtelijke locatie. Een mooi naslagwerk en referentiepunt voor u, maar zeker ook [...]
QM Items, waar komen ze vandaan?
Vaak zien we dat de lijst van items op basis waarvan de gesprekskwaliteit gemeten wordt (Quality Monitoring) een vrij 'standaard' set is. Bij navraag hoe en waarom deze items gekozen [...]
AHT te hoog?
Als u de AHT (de gemiddelde gesprekstijd) hanteert als een KPI en deze valt structureel hoger uit dan de gestelde target, dan gaat u op zoek naar de root-cause. Nu [...]
Betaald Educatief Verlof op initiatief werkgever
Alle trainingen van 1SQ zijn erkend door de overheid en komen in aanmerking voor subsidie in het kader van Betaald Educatief Verlof (BEV). In de gesprekken met onze opdrachtgevers merken [...]