nieuws nl2016-11-04T10:12:52+01:00
2906, 2018

1SQ samen met IPG in CustomerFirst

By |June 29th, 2018|Categories: Nieuws|

1SQ is onlangs begonnen met een omvangrijke WFM-optimalisatie bij IPG Contact Solutions. Lees er alles over in dit artikel in de Juni-editie van CustomerFirst. Wilt u meer weten over hoe wij ook u kunnen helpen? [...]

1106, 2017

De Contact Center Wiki is er!

By |June 11th, 2017|Categories: Blog, Nieuws|

Met trots presenteren wij u de 1SQ Contact Center Wiki: Alle Customer Care en Contact Center onderwerpen en hun bijbehorende uitleg, bijeengebracht op een overzichtelijke locatie. Een mooi naslagwerk en referentiepunt voor u, maar zeker ook [...]

2805, 2017

QM Items, waar komen ze vandaan?

By |May 28th, 2017|Categories: Blog, QTT|

Vaak zien we dat de lijst van items op basis waarvan de gesprekskwaliteit gemeten wordt (Quality Monitoring) een vrij 'standaard' set is. Bij navraag hoe en waarom deze items gekozen [...]

404, 2017

AHT te hoog?

By |April 4th, 2017|Categories: Blog, QTT|

Als u de AHT (de gemiddelde gesprekstijd) hanteert als een KPI en deze valt structureel hoger uit dan de gestelde target, dan gaat u op zoek naar de root-cause. Nu [...]

304, 2017

Betaald Educatief Verlof op initiatief werkgever

By |April 3rd, 2017|Categories: Blog, QTT|

Alle trainingen van 1SQ zijn erkend door de overheid en komen in aanmerking voor subsidie in het kader van Betaald Educatief Verlof (BEV). In de gesprekken met onze opdrachtgevers merken [...]

Load More Posts