nieuws nl2016-11-04T10:12:52+01:00
1402, 2021

Prettig zakendoen met Domino’s en YOU Lease Support!

By |February 14th, 2021|Categories: Nieuws|

Sinds kort biedt 1SQ een nieuwe dienst aan haar klanten: Digital Marketing. Vooral in deze tijd waar fysiek contact geminimaliseerd is, is de juiste boodschap via het juiste kanaal een must om de binding [...]

2906, 2018

1SQ samen met IPG in CustomerFirst

By |June 29th, 2018|Categories: Nieuws|

1SQ is onlangs begonnen met een omvangrijke WFM-optimalisatie bij IPG Contact Solutions. Lees er alles over in dit artikel in de Juni-editie van CustomerFirst. Wilt u meer weten over hoe wij ook u kunnen helpen? [...]

1106, 2017

De Contact Center Wiki is er!

By |June 11th, 2017|Categories: Blog, Nieuws|

Met trots presenteren wij u de 1SQ Contact Center Wiki: Alle Customer Care en Contact Center onderwerpen en hun bijbehorende uitleg, bijeengebracht op een overzichtelijke locatie. Een mooi naslagwerk en referentiepunt voor u, maar zeker ook [...]

2805, 2017

QM Items, waar komen ze vandaan?

By |May 28th, 2017|Categories: Blog, QTT|

Vaak zien we dat de lijst van items op basis waarvan de gesprekskwaliteit gemeten wordt (Quality Monitoring) een vrij 'standaard' set is. Bij navraag hoe en waarom deze items gekozen [...]

404, 2017

AHT te hoog?

By |April 4th, 2017|Categories: Blog, QTT|

Als u de AHT (de gemiddelde gesprekstijd) hanteert als een KPI en deze valt structureel hoger uit dan de gestelde target, dan gaat u op zoek naar de root-cause. Nu [...]

Go to Top