Prettig zakendoen met Domino’s en YOU Lease Support!
Sinds kort biedt 1SQ een nieuwe dienst aan haar klanten: Digital Marketing. Vooral in deze tijd waar fysiek contact geminimaliseerd is, is de juiste boodschap via het juiste kanaal een must om de binding [...]
1SQ samen met IPG in CustomerFirst
1SQ is onlangs begonnen met een omvangrijke WFM-optimalisatie bij IPG Contact Solutions. Lees er alles over in dit artikel in de Juni-editie van CustomerFirst. Wilt u meer weten over hoe wij ook u kunnen helpen? [...]
De Contact Center Wiki is er!
Met trots presenteren wij u de 1SQ Contact Center Wiki: Alle Customer Care en Contact Center onderwerpen en hun bijbehorende uitleg, bijeengebracht op een overzichtelijke locatie. Een mooi naslagwerk en referentiepunt voor u, maar zeker ook [...]
QM Items, waar komen ze vandaan?
Vaak zien we dat de lijst van items op basis waarvan de gesprekskwaliteit gemeten wordt (Quality Monitoring) een vrij 'standaard' set is. Bij navraag hoe en waarom deze items gekozen [...]
AHT te hoog?
Als u de AHT (de gemiddelde gesprekstijd) hanteert als een KPI en deze valt structureel hoger uit dan de gestelde target, dan gaat u op zoek naar de root-cause. Nu [...]