WAT MOET ER PRECIES ‘IN EEN KEER GOED’?

Veel organisaties vragen de mening van de klant over de dienstverlening, maar weten eigenlijk niet precies wat die klant nu wenst. Het moet eigenlijk andersom zijn: eerst vragen wat de klant wenst en dan gaan meten of dat inderdaad zo ervaren wordt. En dan niet in algemene termen, maar voor elke stap die uw klant neemt: voor, tijdens en na de interactie met uw organisatie.

Zo sluit de cirkel zich en kunt u gericht en concreet aanpassingen doen. Met deze kennis heeft u dan een sterk en noodzakelijk fundament onder uw andere kernprocessen, zoals Quality Monitoring, meten Klanttevredenheid en Kennismanagement.

Contact

CUSTOMER JOURNEY

Met de Customer Journey maakt 1SQ de wensen en ervaringen van uw klanten zichtbaar in elke stap voor, tijdens en na de interactie met uw bedrijf. Het best denkbare inzicht voor volledige allignering met uw klant.

ALLIGNEREN CONTACTSTRATEGIE

Met de inzichten uit de Customer Journeys helpt 1SQ u uw doelstellingen, strategieën en processen te optimaliseren. Op die wijze ontstaat een naadloze aansluiting tussen de klantverwachting en hetgeen u levert.

METEN KLANTTEVREDENHEID

Op de bekende concrete 1SQ-manier helpen we u de beste methode te kiezen om vast te stellen of de klantverwachting waargemaakt wordt. Wij delen graag al onze ervaring met u, zodat u snel resultaat krijgt.

Welke Voordelen Kunt U Verwachten?

INZICHT

U weet nu exact wat de ‘drivers’ zijn van de (on)tevredenheid van uw klanten. U kunt nu gericht en concreet uw processen optimaliseren op basis van een sterk fundament.

BETERE PROCESSEN

Uw processen zijn nu goed gealigneerd met de klantverwachting. Dat maakt ze vaak ook efficiënter en makkelijker te beheren. Continu verbeteren wordt eenvoudiger.

TEVREDEN KLANTEN

Uw klanten herkennen zichzelf in uw dienstverlening, verwachtingen worden waargemaakt en hun loyaliteit stijgt, wat zich weer vertaalt in hogere omzet en minder verloop.

LAGERE KOSTEN

Er gaat nu meer in keer goed. Dus minder herhaalverkeer, minder klachten, minder kosten voor foutherstel en snellere afwikkeling. Tel daarbij op de winst die u maakt met betere retentie en imagoverbetering.

1SQ is er om u te helpen met Customer Journeys

Concrete, doelgerichte en werkende oplossingen. Gegarandeerd.

Contacteer ons vrijblijvend!