IN EEN KEER GOED, MAAR OOK BELEEFD EN VRIENDELIJK

Ook al doet u het in een keer goed, de klant wil altijd het gevoel hebben welkom te zijn en begrepen te worden. Dat geldt niet alleen voor de telefonische interactie, maar ook hoe u uw klant ontvangt op bijvoorbeeld de website en aan de receptie.

Klantvriendelijkheid is een attitude die uitgedragen wordt door heel uw organisatie, maar vooral door de leiding. Zij geven het voorbeeld, daar begint het.

1SQ helpt u op een concrete en praktische wijze deze klantvriendelijkheid onderdeel te maken van uw DNA. U zult merken dat uw klanten niet enkel tevredener zijn, maar vooral loyaler wat dan weer zijn impact heeft op de kosten en de opbrengsten..

Contact

TRAINING: CUSTOMER ENGAGEMENT

Een van onze best gewaardeerde trainingen met het gemiddelde rapportcijfer 9! In 2 dagen leren de deelnemers wat klanttevredenheid is, hoe die ontstaat, wat hun rol daarin is en leren technieken om de klant voor zich te winnen. De training wordt opgevolgd met 2 dagen individuele coaching-on-the-job.

COACHING ON THE JOB

Aan het bureau coacht een van de 1SQ-professionals uw medewerkers in het gebruik van stem en taal, gespreksstructuur en omgaan met boze klanten. Indien aanwezig gebruiken wij ook de Quality Monitoring-items en andere richtlijnen die u hanteert. Onze waarnemingen worden samen met u geëvalueerd en geven praktische tips voor de leidinggevenden.

MYSTERY CUSTOMER

Op basis van een aantal criteria contacteren we uw customer service over de beschikbare kanalen en evalueren de wijze waarop wij te woord gestaan worden. We kijken ook naar de wachttijden, reactietijden, doorverbindingen en de werking van uw IVR. Doel van deze evaluatie is het continu verbeteren van processen en richtlijnen, niet de prestatie van de individuele medewerker.

Welke Voordelen Kunt U Verwachten?

TEVREDEN MEDEWERKERS

Wie goed doet, goed ontmoet. Klantvriendelijkheid wordt vaak door de klant met vriendelijkheid beantwoord en dat motiveert uw medewerkers.

BETER IMAGO

Over klantvriendelijke bedrijven wordt gesproken. Men herkent u als een klantgerichte organisatie, wat het makkelijker maakt nieuwe klanten aan te trekken.

TEVREDEN KLANTEN

Uw klanten voelen zich begrepen en vriendelijk behandeld. Dat vertaalt zich direct in een hogere tevredenheid en loyaliteit.

HOGERE OPBRENGST

Klantvriendelijkheid leidt tot minder klachten, hogere loyaliteit en meer verkopen.

1SQ is er om u te helpen met Klantgerichtheid

Concrete, doelgerichte en werkende oplossingen. Gegarandeerd.

Contacteer ons vrijblijvend!