HET NIEUWE NORMAAL IS AL EEN FEIT

De jongeren van Generatie-Z zijn in aantocht als uw nieuwe klanten en ze hebben een hele andere blik op klantcontact: minder e-mail, minder bellen , meer via social- en chatmedia. Het tempo zal ook drastisch omhoog gaan: real-time afhandelen is het nieuwe minimum. Bent u daar voldoende op voorbereid?

De vragen die relevant worden: zijn uw processen in de back-office bestand tegen deze nieuwe norm? Gaat u nog investeren in ‘oude’ media? Gaat u de noodzakelijke skills & tools nu al in huis halen? Moet u capaciteit gaan verschuiven en wat doet dit voor uw CRM?

Met een juiste multichannel-aanpak krijgt u absoluut grip op wat komen gaat, maar ook een aanzienlijke voorsprong in de markt. Dat is zeker geen eenvoudige opdracht.  Met behulp van de jarenlange ervaring van onze experts kan 1SQ u helpen een concrete en solide multichannel-strategie te ontwikkelen en te implementeren, zodat u helemaal klaar bent voor de toekomst.

Contact

1SQ MULTICHANNEL QUICKSCAN

Met de 1SQ Multichannel QuickScan focussen we ons op de kanaalvoorkeuren van uw huidige én nieuwe klanten, hoe u daar in voorziet en wat er door de klanten ervaren en gewenst wordt. We kijken ook naar de manier waarop hoe u het verkeer over deze kanalen stuurt en in functie waarvan. Op basis van deze scan doen wij u concrete verbetervoorstellen die u zelf of in samenwerking met ons kunt implementeren.

ONTWIKKELEN MULTICHANNEL-STRATEGIE

Met een concrete en praktische aanpak, realiseren wij samen met u een solide multichannel-aanpak die gedragen wordt door klant en organisatie. Zo kan u snel profiteren van de voordelen, waarbij wij altijd oog houden op de verhouding tussen kosten en opbrengsten. 

Wenst u alleen advies of begeleiding? Dat kan ook: we stellen graag onze jarenlange ervaring met dit onderwerp ter beschikking.

Welke Voordelen Kunt U Verwachten?

TEVREDEN KLANTEN

Uw klanten kunnen bij u terecht in het kanaal van hun voorkeur en worden klantvriendelijk naar de plaats gestuurd waar zij het beste en snelste geholpen worden.

LAGERE KOSTEN

Met behoud van klantgerichtheid, stuurt u uw klanten naar het meest efficiënte kanaal. Call naar click wordt eenvoudiger en levert dezelfde kwaliteit.

HOGERE OPBRENGSTEN

U kunt de klant proactief sturen naar het kanaal waarin zij zich thuis voelen en een aankoop het meest waarschijnlijk is. Met of zonder ondersteunende interventie van uw medewerkers.

SAMENWERKING

Multichannel vereist een integrale aanpak. Afdelingen worden bewust van elkaars rol in de klantcommunicatie. Sales & Marketing is volledig in lijn met Customer Service.

1SQ is er om u te helpen met Multichannel

Concrete, doelgerichte en werkende oplossingen. Gegarandeerd.

Contacteer ons vrijblijvend!