IN EEN KEER GOED MET DE JUISTE KENNIS

Alle klantvragen in één keer goed kunnen beantwoorden, dat is het doel. Met goed ingericht Kennismanagement geeft u correcte en volledige kennis aan uw adviseurs om dit te realiseren.

Kennismanagement heeft een enorme positieve impact op de kwaliteit en de kosten. Denk aan:

  • Kortere gesprekstijden
  • Minder fouten, dus minder herhaalverkeer en herstelkosten
  • Kortere trainingen
  • Meer bevoegdheden in de 1e lijn
  • Een enorm potentieel aan self-service opties.

De professionals van 1SQ hebben al 20 jaar ervaring met dit onderwerp en maken het voor u concreet en transparant. Wij kennen de valkuilen, de succesfactoren en de best practices. U gaat dus van start met een laag risico en met een riant uitzicht op een significante verbetering van uw resultaten. En wees gerust: met een klein budget kan al zeer veel gedaan worden!

Contact

OPTIMALISEREN

Vaak zijn de benodigde elementen al aanwezig, maar ontbreekt het nog aan samenhang of een eenduidige aanpak en aansturing. 1SQ helpt u de puzzelstukjes op de juiste plaats leggen. 

INRICHTEN

1SQ helpt u op de snelste en beste manier aan een volledig ingericht en werkend kennismanagementproces. Indien gewenst helpen wij u ook bij de selectie en implementatie van een passende ICT-oplossing.

TRAINEN & BEGELEIDEN

Met onze kennismanagementtraining op maat, zorgen wij ervoor dat uw kennisfunctionarissen perfect in staat zijn het KM-proces te sturen, te verbeteren en uit te voeren. Informeer naar de mogelijkheden.

Welke Voordelen Kunt U Verwachten?

CONTACTKWALITEIT

Uw medewerkers en klanten krijgen de correcte informatie, op tijd en in de juiste vorm om vragen in een keer goed af te handelen.

SNELLERE AFHANDELING

Kennis is snel beschikbaar: lang zoeken en doorverbinden is dus steeds minder nodig. Uw klant wordt sneller en beter geholpen.

KORTERE TRAININGEN

Met Kennismanagement leert u uw medewerkers zoeken i.p.v. weten. Trainingen gaan sneller, zijn leuker en sneller aan te passen aan de actualiteit.

SELF-SERVICE OPTIES

Kennismanagement opent vele nieuwe deuren voor Self Service en steunt uw ‘call naar click’-strategie in functie van de klanttevredenheid.

1SQ is er om u te helpen met Kennismanagement

Concrete, doelgerichte en werkende oplossingen. Gegarandeerd.

Contacteer ons vrijblijvend!