TRAINEN OP BASIS VAN ERVARING
Onze erkende trainingen worden hoog gewaardeerd en dat komt omdat wij trainen op basis van onze eigen praktijkervaring. Wij trainen niet vanuit de boeken. Wij hebben zelf gedaan en gezien wat wij trainen, wij kennen de mogelijkheden (en onmogelijkheden) van de dagelijkse praktijk.
Theorieën zijn leuk, maar wat gebeurt er werkelijk op de vloer? Waar worden mensen mee geconfronteerd? De trainers van 1SQ weten het. We geven uw medewerkers een theoretisch kader, maar laten ze vooral (heel) veel oefenen met échte situaties voor een veel beter en blijvend resultaat! Daarnaast kennen vrijwel al onze trainingen een deel coaching-on-the-job voor extra nazorg en borging. En over het budget geen zorgen: al onze trainingen komen in aanmerking voor subsidie.

VOOR TEAMLEIDERS
DE VOORDELEN VAN 1SQ TRAININGEN
SUBSIDIE
Al onze trainingen zijn erkend om in aanmerking te komen voor Betaald Educatief Verlof tot aan een maximum van 120 uren. Ook als werkgever mag u Betaald Educatief Verlof inzetten, mits de deelnemer hiervoor toestemming verleent.
NAZORG
Elke deelnemer is verzekerd van de 1SQ nazorg. Al onze trainingen kennen 1 of meer dagen Coaching-on-the-Job om zo iedereen maximale individuele aandacht te kunnen geven.
PRE-CHECK
Indien gewenst laten we de cursisten vooraf aan een kort assessment deelnemen met als doel vast te stellen of deze persoon een goede kans heeft de training met succes af te ronden. Zo rendeert uw investering en kent de training een goede voortgang.
EXPERT TRAINERS
Alle trainers van 1SQ zijn didactisch bekwame professionals die perfect de theorie en de praktijk met elkaar weten te verbinden en deze helder weten over te brengen op de groep. Ze kennen de principes en werking van customer service en kennen de dagelijkse uitdagingen.
ONZE TRAININGEN
LEIDINGGEVEN EN COACHEN VOOR HET MIDDENKADER
CUSTOMER ENGAGEMENT - KLANTGERICHT COMMUNICEREN
VAN AGENT TOT TEAMLEIDER
CONTACT CENTER MANAGEMENT VOOR HET MIDDENKADER
CROSS EN UPSELL / VERKOOP
WORKFORCE MANAGEMENT TRAININGEN
0 XDJ
WAT ZEGGEN ANDEREN:
Als leverancier heb ik veel contact met contact centers. Na deze training begrijp ik veel meer van de (complexe!) werking en waar de echte behoeftes liggen. Leerzaam!
“Soms complexe materie duidelijk en begrijpelijk gebracht.”
“Ben blij dat ik deze cursus kon volgen. Kan nu veel puzzelstukjes op hun plaats leggen.”
“Als supervisor veel nieuwe dingen geleerd. Aanrader voor collega’s.”
“Zelfs als oude rot in het vak toch weer veel nieuwe dingen geleerd! Is dus toch mogelijk. Ga er veel aan hebben. Dank!”
“Bouillonblokje. Heel veel stof in compacte vorm. 2 dagen is bijna niet genoeg. Levendig gebracht.”
“De praktijkvoorbeelden en leuke anekdotes maken het zichtbaar en concreet. Veel zaken waar ik iets mee kan!”
“Dit moeten onze supervisors ook meemaken!”
“Altijd veel moeite met het brengen van wat slechter nieuw tijdens beoordelingen. Nu technieken geleerd die mij veel meer vertrouwen geven. Kreeg gelijk goede feedback van een medewerker.”
“Zeer leerzaam! Geen psychologische theorie, maar gewoon concreet en to-the-point. Super!”
“15 minuten na de training gelijk het geleerde toegepast en het werkte fantastisch!”
“De trainer weet echt wat er kan spelen op een vloer. Begreep gelijk wat ik kon en moest doen. Ben zeer content!”
“Onze mensen waren zeer te spreken over de training. Wat opviel was het hoge gehalte aan praktijkcases, waarbij duidelijk bleek dat de trainer de praktijk perfect kende. Dit was de eerste training in lange tijd die onze mensen wist te boeien en waarmee men gelijk aan het werk kon. Complimenten!”