1SQ: CONCREET RESULTAAT

1SQ is een samenwerking van ervaren professionals uit de branche van klantcontact. Sommigen leidinggevend, anderen adviserend, weer anderen educatief. Samen vormen wij 1SQ.
Wij hebben aan uw kant van de tafel gezeten. Wij weten als geen ander wat u kan bezighouden, wat uw uitdagingen zijn, maar ook dat externe hulp niet altijd even duidelijk of winstgevend is. Dat is waar 1SQ het verschil wil maken.
U bent op zoek naar zekerheid, een resultaat. Onze aanpak is concreet en transparant, maar bovenal gericht op directe bruikbaarheid, met een garantie op resultaat. Geen enkel vraagstuk is ons vreemd. Met ons internationale netwerk en partnerships beschikken we over ongelimiteerde bronnen van kennis en ervaring die wij graag met u delen.
U krijgt van ons zekerheid en oplossingen die echt werken!
VERANTWOORDELIJK VOOR 1SQ EN INZETBAAR VOOR U
KENMERKEN VAN 1SQ
1SQ levert concrete oplossingen en innovatieve ideeën voor alle uitdagingen in een Customer Service-omgeving.
1SQ geeft advies, deelt kennis, traint en levert capaciteit en experts op alle niveaus.
1SQ is opgericht door Gideon van Melle en Pieter van Wel. Twee ervaren professionals die al sinds 1991 actief zijn met het leiden, inrichten en optimaliseren van klantcontactorganisaties in de Benelux en daarbuiten.
1SQ beschikt over een aanzienlijk Belgisch en internationaal netwerk, waar wij u graag deel van laten uitmaken.
1SQ heeft een diverse partnerships met bedrijven in België en Nederland, die complementaire diensten leveren naast het portfolio van 1SQ.
DE MISSIE VAN 1SQ
De productiviteit, efficiëntie, kwaliteit en het kennisniveau van de klantorganisatie helpen verhogen door het aanbieden van concreet advies, praktische begeleiding en een op klantcontact toegesneden opleidingsportfolio, waarin de klant en de cursist de eigen praktijk herkennen en dit onmiddellijk kunnen toepassen.
Het identificeren, opleiden, plaatsen en begeleiden van zelfstandigen in tijdelijke operationele-, leidinggevende- en adviserende posities binnen klantcontactorganisaties en hierin het maximale kwaliteits- en omzetpotentieel bereiken voor de klant, onze partners en 1SQ.
DE VISIE VAN 1SQ
De visie van 1SQ is dat, ondanks de technologische ontwikkelingen, de behoefte aan ‘niet-gemechaniseerd’ klantcontact zal blijven. Sterker nog, hoe groter de afstand tussen klant en bedrijf, hoe sterker die behoefte zal worden. Ergens in het midden zit de waarheid en dat is tegelijk het focuspunt van 1SQ: productiviteit en efficiency realiseren zonder afbreuk te doen aan de klantervaring en zijn tevredenheid. Echter sluiten wij niet onze ogen voor de realiteit: de rol van ICT wordt groter en de klant is beter geïnformeerd dan ooit. Er wordt door de klant dan ook een steeds grotere flexibiliteit en snelheid gevraagd van bedrijven. 1SQ wil u daar perfect in tegemoet te komen door de experts te leveren die u op dát moment nodig heeft.
WAT BETEKENT 1SQ EIGENLIJK?
- 1SQ: De 1e plaats voor Service en Quality, de twee belangrijkste aspecten in elke vorm van klantcontact.
1SQ is een term uit de Marine, meer specifiek voor onderzeeërs. Het is een commando dat opdracht geeft aan de bemanning om in hoogste staat van paraatheid te komen.