ZEKER WETEN DAT HET IN EEN KEER GOED GAAT

Bewaak de voor de klant belangrijkste factoren: de feitelijke juistheid en de vorm van het contact. Daarom is Quality Monitoring één van de belangrijkste processen binnen uw Customer Service.

U meet continu de kwaliteit van de contacten en kunt direct bijsturen waar nodig. De gemeten resultaten kan u gebruiken zowel voor het coachen van uw medewerkers, alsook voor het verbeteren van uw processen. U voorkomt hiermee herhaalverkeer en kosten voor foutherstel, u verbetert de vaardigheden van uw medewerkers en voorkomt onnodige klachten.

1SQ is dé expert in België als het gaat om optimaliseren en het volledig inrichten van Quality Monitoring processen, maar ook in het trainen van leidinggevenden en monitors voor een perfect resultaat.

Contact

OPTIMALISEREN

Vaak zijn de benodigde elementen al aanwezig, maar ontbreekt het nog aan samenhang of een eenduidige aanpak en aansturing. 1SQ helpt u de puzzelstukjes op de juiste plaats leggen. 

INRICHTEN

Als Quality Monitoring bij u nog niet (volledig) is ingevoerd, dan helpt 1SQ u op de snelste en beste manier aan een volledig ingericht en werkend QM-proces, eventueel met middelen voor ondersteuning.

TRAINEN & BEGELEIDEN

Met onze QM-training zorgen wij ervoor dat uw monitors en/of leidinggevenden perfect in staat zijn QM te gebruiken voor kwaliteitsverbetering én coaching van de medewerkers.

Welke Voordelen Kunt U Verwachten?

TEVREDEN KLANTEN

Uw klanten krijgen, conform hun verwachting, de juiste informatie en ze worden vriendelijk en beleefd te woord gestaan. Geen klachten en geen reden om terug te bellen voor dezelfde vraag.

TEVREDEN MEDEWERKERS

Uw medewerkers worden actief gecoacht en krijgen de aandacht die zij verdienen. Aandacht die gewaardeerd wordt.

INZICHT

De resultaten van Quality Monitoring geven u inzicht in de kwaliteitsprestatie van uw klantcontacten. Deze cijfers kunt u gebruiken voor procesverbetering en aanpassing van de coaching.

LAGERE KOSTEN

Er gaat nu meer in keer goed. Dus minder herhaalverkeer, minder kosten voor foutherstel en snellere afwikkeling van het klantcontact.

1SQ is er om u te helpen met Quality Monitoring

Concrete, doelgerichte en werkende oplossingen. Gegarandeerd.

Contacteer ons vrijblijvend!