ALLE FUNCTIONALITEITEN VAN POLLY OP EEN RIJ

KENNISBANK

Flexibele inrichting  – Organiseer je kennis in één of meerdere gescheiden kennisbanken. Meerdere organisaties? Meerdere merken? Meerdere talen? Geen probleem!

Logische Collecties  – Deel je kennis in zoals jij dat logisch vindt en plaats artikelen in één of meerdere collecties. Je kan complete collecties vervolgens delen en tonen aan je klanten.

Snel zoeken  – Vindt gemakkelijk het juiste artikel door onze lijst filters of zoek zelf met de razendsnelle zoekfunctionaliteit.

Weergaven  – Polly biedt standaard meerdere manieren aan om je kennis te delen en weer te geven. Gebruik ons functionele helpcenter of deel selectieve kennis via een widget. Ook is er een beveiligde weergave voor kennis die je liever achter een login houdt

Schaalt mee  – Schaal maandelijks flexibel in je Polly abonnement en het aantal artikelen in je kennisbank.

Verschillende rollen  – Zelf ben je eigenaar, maar geef anderen de rol van administrator of auteur binnen je kennisbanken. Werk samen om de ultieme kennisbank op te stellen.

Beheer inbox  – De inbox helpt je om je kennisbank goed te onderhouden. Je ontvangt automatisch updates in je beheer inbox van belangrijke gebeurtenissen zoals negatieve feedback.

API  – Integreer je Polly kennis op iedere manier die jij wilt met de API. Haal artikelen op of doorzoek weergaven vanuit iedere willekeurige applicatie. Zo bouw je makkelijk je eigen kennisintegraties.

Mail naar kennisbank  – Verzamel makkelijk kennis door je kennisbank te BCCen in een antwoord naar een klant. Je antwoord komt dan automatisch als nieuw artikel in je kennisbank, klaar om te bewerken.

WEERGAVEN

Helpcenter  – Bied je bezoekers een volledige helpcenter aan waarin ze kunnen bladeren en zoeken door je kennis. Ook kunnen bezoekers een email naar jou opsturen wanneer ze toch geen antwoord hebben kunnen vinden.

Lightbox op je website  – Integreer je helpcenter op je eigen webpagina in een handige lightbox. Hierdoor verlaat je bezoeker nooit de pagina waar hij/zij op zit en wordt de customer journey niet onderbroken.

Contactformulier  – Standaard biedt Polly een handig contactformulier waarmee bezoekers contact kunnen opnemen. Liever je eigen contactformulier koppelen? Dan biedt Polly een link aan je jouw eigen contactformulier.

Deflectie in contactformulier  – In het contactformulier van Polly zit deflectie ingebouwd. Wanneer een bezoeker het onderwerp van zijn bericht typt zal Polly alsnog artikelen voorstellen en zo proberen de vraag alsnog te beantwoorden en een onnodig contact te voorkomen.

Facebook integratie  – Toon je helpcenter ook makkelijk op Facebook als een subpagina met de Polly facebook integratie.

Custom CSS  – Het Polly helpcenter is volledig aan te passen naar wens met custom CSS. Hierdoor kan je eenvoudig een logo toevoegen, kleuren en stijlen wijzigen of bijvoorbeeld de zoekbox groter maken.

Beveiligde Weergave  – Gebruik voor kennis die je liever intern wilt houden of alleen wilt delen met specifieke personen de beveiligde weergave van Polly in combinatie met de Polly Buddies.

Polly Portaal  – De beveiligde weergaven zijn toegankelijk via de Polly Portaal. Hierin kunnen gebruikers na het inloggen door kennis bladeren, zoeken en makkelijk kopieren om te gebruiken als antwoord in bijvoorbeeld een email reactie naar een klant.

Slimme widget  – Met een Polly widget toon je in je pagina de meeste populaire vragen van de geselecteerde collecties. Toon bijv de top 5 vragen over betalingen op je afrekenpagina. De antwoorden openen netjes in je geïntegreerde helpcenter zonder dat de bezoeker de pagina verlaat.

ARTIKELEN

Intuïtieve editor  – Schrijf je kennisartikelen in de Intuïtieve editor van Polly. De editor heeft alle stijlingsopties die je nodig hebt en gewend bent.

Multimedia  – Verrijk je artikelen met plaatjes en video’s. Voeg simpelweg de url in naar je plaatjes, YouTube of Vimeo video en Polly zorgt voor de rest.

Interne notities  – Voeg interne notities toe bij het artikel. Deze notities zijn alleen zichtbaar in de Polly Portaal bij beveiligde weergaven.

Trefwoorden  – Voeg extra woorden, combinaties van woorden of complete zinnen toe als trefwoorden aan het artikel. Deze woorden zijn verborgen voor de gebruiker maar verhoogt wel de vindbaarheid van het artikel.

Versie historiek  – Iedere wijziging die je maakt aan je artikel wordt opgeslagen en iedere vorige versie bewaard als vorige versie. Je kan altijd terugrollen naar oudere versies mocht dat noodzakelijk zijn.

Feedback  – Bezoekers kunnen feedback achterlaten op je artikelen. Deze feedback kan jij vervolgens weer gebruiken om het artikel te verbeteren. Op basis van de feedback berekent Polly een rating van je artikel die per versie bewaard wordt.

Metadata  – We tonen je binnen Polly alle belangrijke metadata van je artikel waaronder de rating en rangschikking. Hierdoor weet je altijd hoe belangrijk en populair het artikel is.

Concept / Draft modus  – Werk rustig aan de volgende versie van je artikel want wijzigingen worden altijd opgeslagen als concept, maar pas zichtbaar wanneer jij vindt dat het artikel klaar is.

Snelle preview  – Na publicatie kan je het artikel razendsnel bekijken in een geconfigureerde helpcenter.

BESLISBOMEN

Complexe vraagbegeleiding  – Help je bezoekers het juiste antwoord te vinden met een beslisboom. Stel ja/nee of multiple choice vragen en toon uiteindelijk het juiste artikel.

Snelle preview  – Probeer je beslisboom zelf direct uit binnen de kennisbank. Verlies geen tijd met het eerst moeten publiceren of opslaan van je belisboom.

Flexibele eindpunten  – Iedere vraag in je beslisboom kan leiden naar een nieuwe vraag of een eindartikel. Zo kan je altijd verder doorvragen om de klantvraag te verduidelijken.

Antwoordaanpassing  – De gebruiker in de beslisboom kan ten alle tijden terug gaan naar één van de vorige vragen, het antwoord wijzigen en vanaf daar verder gaan.

ANALYTICS

Volledige data  – Je hebt altijd volledige beschikking over alle data van de gehele periode.

Handige filters  – Filter je data makkelijk op vaste datum reeksen van 7, 30 en 90 dagen. Liever met meer detail filteren? Filter dan met een start en eind datum en op basis van weergave.

Algemene statistieken  – Snel inzicht in het gebruik van je kennis. Bekijk het aantal sessies, artikel views, aantal zoekopdracht, aantal escalaties en defelecties.

Zoekstatistieken  – Dieper inzicht in het zoekgedrag in je kennisbank. Bekijk de meest populaire zoekopdrachten, maar ook de zoekopdracht die geen resultaten hebben opgeleverd. Gebruik deze informatie weer om je kennisbank verder te optimaliseren.

Artikelstatistieken  – Zie precies welke artikelen het meest en minst bekeken worden. We geven een handige top 5, maar ook een volledige lijst. Gebruik deze informatie om de meest populaire onderwerpen dieper en uitgebreider te beschrijven.

Sessies in detail  – Leer je bezoekers nog beter kennen en analyseer iedere individuele sessie. Daarnaast markeren we sessies die bijzonder zijn zoals sessies met mislukte searches of escalaties.

Wekelijkse email  – Iedere maandagochtend ontvang je een samenvatting van jouw kennisbanken. Zie direct hoeveel sessies er zijn geweest, hoeveel artikelen bekeken zijn en hoeveel je ongeveer bespaard hebt aan contactkosten.

Probeer Polly 21 dagen gratis!