june, 2017
Event Details
Op donderdag 29 juni organiseert 1SQ te Diegem een infosessie ‘Zin en Onzin van certificeren van Customer Care’. De inkom voor deze sessie bedraagt €50,- per persoon. Uw inschrijfgeld
Event Details
Op donderdag 29 juni organiseert 1SQ te Diegem een infosessie ‘Zin en Onzin van certificeren van Customer Care’.
De inkom voor deze sessie bedraagt €50,- per persoon. Uw inschrijfgeld zal direct gedoneerd worden aan de organisatie “Kom op tegen Kanker“.
INHOUD:
De branche van klantcontact kent diverse kwaliteitsmodellen, zowel lokale als internationale. Sommige bedrijven kiezen voor het volledige certificeringstraject voor een model, anderen volgen het enkel als leidraad. Wat is nu voor u interessant in uw specifieke situatie, welke impact heeft het en wat levert het wel (en niet) op?
In deze 3 uur durende sessie gaan we u hierop antwoord geven en passeren daarbij de volgende onderwerpen:
- Waarom een kwaliteitsmodel gebruiken?
- Welke effecten heeft het op zowel een in-house als een facilitaire customer care?
- Ga ik echt voor het certificaat of ga ik ‘werken en denken’ conform het model?
- Welke modellen zijn momenteel beschikbaar en welke kiest u het best?
- Wat is de status van ISO 18295 (de opvolger van ECCS)?
- Wat is nodig om een model te implementeren, wat is de impact op uw organisatie?
- Q&A
De sessie zal doorgaan op donderdag 29 juni op het kantoor van 1SQ aan de Pegasuslaan 5 te Diegem. Ze vangt aan om 14u en eindigt om 17u. Na de sessie bent u uiteraard weer welkom voor een drink & snacks.
Om de sfeer informeel te houden en om u veel gelegenheid te geven tot discussie en Q&A beperken we het aantal deelnemers tot 15. Wees er dus snel bij!
Time
(Thursday) 12:00 - 15:00
Location
1SQ België
Pegasuslaan 5, 1831 Diegem
Kosten
€50,-