ENKELE ACTIEVE 1SQ CASES
Opleiden van Agents tot Teamleiders
Voor een contact center van een energieleverancier zijn wij momenteel bezig met het opleiden van Senior-Agents tot Junior Teamleider. Deze training zal gevolgd worden door een aanvullende opleiding van alle bestaande teamleiders. Rapportcijfer van de deelnemers: 9,5
Procesverbetering Contact Center
Voor een grote internationale verzekeraar hebben wij een QuickScan uitgevoerd die duidelijk maakte dat er verbeteringen mogelijk waren in zowel de aansturing als organisatie van het contact center. Deze aanbevelingen werden zeer enthousiast ontvangen is men aangevangen deze samen met 1SQ door te voeren.
Trainen Adviseurs in Customer Engagement
Voor een leverancier van industriële onderdelen hebben wij alle adviseurs mogen trainen in ‘Customer Engagement‘. De training en de nazorg is zojuist afgerond. De training werd gewaardeerd met rapportcijfer 8,5.
Inrichten Kennismanagement
Na een gedegen onderzoeksperiode, zijn wij nu voor de Nederlandse gemeente Den Haag actief als adviseurs bij de voorbereiding en uitvoering van een pilot voor de implementatie van Kennismanagement als proces en systeem. Doel is op termijn een volledige, gemeentebrede uitrol.
Training Agents in Customer Engagement
Voor een leverancier van betaalsystemen hebben wij alle Agents (FR/NL) van het interne contact center mogen trainen in ‘Customer Engagement‘. De training is inmiddels afgerond en kreeg het rapportcijfer 8,8.