Betaald Educatief Verlof op initiatief werkgever
Alle trainingen van 1SQ zijn erkend door de overheid en komen in aanmerking voor subsidie in het kader van Betaald Educatief Verlof (BEV). In de gesprekken met onze opdrachtgevers merken [...]
Coachen op 1 punt
Na een monitoring (of andere vorm van waarneming) zijn teamleiders soms geneigd om alle geconstateerde “fouten” in een keer te willen verbeteren bij de betreffende adviseur of agent. Het is [...]
Whitepaper Certificering voor Contact Centers
Voor iedereen die overweegt zijn/haar contact center te gaan certificeren, hebben wij een interessante whitepaper samengesteld. Deze whitepaper kunt u hier downloaden. Als u vragen heeft over dit onderwerp of eens vrijblijvend van gedachten wilt [...]
1SQ per 1-1-17 lid van ContactCentres.BE
Na bijna een jaar actief te zijn op de markt, leek ons dit het juiste moment om ons per 1 januari 2017 als Supplier-member aan te sluiten bij deze verbindende factor in het Belgische landschap [...]
De Dag Na Morgen
Het Belgische Contact Center Congres van 2016, perfect georganiseerd door Contactcentres.be o.l.v. Hans Cleemput c.s., stond in het teken van ‘Customer Disruption’ en gaf ons een confronterende blik op de nabije toekomst en het [...]