nieuws nl2016-11-04T10:12:52+01:00
304, 2017

Betaald Educatief Verlof op initiatief werkgever

By |April 3rd, 2017|Categories: Blog, QTT|

Alle trainingen van 1SQ zijn erkend door de overheid en komen in aanmerking voor subsidie in het kader van Betaald Educatief Verlof (BEV). In de gesprekken met onze opdrachtgevers merken [...]

304, 2017

Coachen op 1 punt

By |April 3rd, 2017|Categories: Blog, QTT|

Na een monitoring (of andere vorm van waarneming) zijn teamleiders soms geneigd om alle geconstateerde “fouten” in een keer te willen verbeteren bij de betreffende adviseur of agent. Het is [...]

2103, 2017

Whitepaper Certificering voor Contact Centers

By |March 21st, 2017|Categories: Nieuws|

Voor iedereen die overweegt zijn/haar contact center te gaan certificeren, hebben wij een interessante whitepaper samengesteld. Deze whitepaper kunt u hier downloaden. Als u vragen heeft over dit onderwerp of eens vrijblijvend van gedachten wilt [...]

2312, 2016

1SQ per 1-1-17 lid van ContactCentres.BE

By |December 23rd, 2016|Categories: Nieuws|Tags: |

Na bijna een jaar actief te zijn op de markt, leek ons dit het juiste moment om ons per 1 januari 2017 als Supplier-member aan te sluiten bij deze verbindende factor in het Belgische landschap [...]

1212, 2016

De Dag Na Morgen

By |December 12th, 2016|Categories: Blog|

Het Belgische Contact Center Congres van 2016, perfect georganiseerd door Contactcentres.be o.l.v. Hans Cleemput c.s., stond in het teken van ‘Customer Disruption’ en gaf ons een confronterende blik op de nabije toekomst en het [...]

Go to Top